Kontakt/Współpraca

Projekt albaniapopolsku.pl powstał pod koniec listopada 2017. Jak na tak młody blog zyskał już swoich czytelników. Moje teksty linkowano na innych stronach www, udzieliłam również kilku wywiadów. Mam na koncie także pierwszy sukces biznesowy: współpracę ze sklepem internetowym i wpis sponsorowany z lokowaniem produktu, który okazał się sukcesem i zdobył pochwały specjalistów z branży kreowania marki.

Jeżeli interesuje Cię coś, masz jakieś pytanie, chciałbyś żebym poruszyła jakieś kwestie to bardzo proszę o kontakt!  Wszelkiego rodzaju współpraca również mile widziana!

Kontakt poprzez FORMULARZ KONTAKTOWY lub email kontakt@albaniapopolsku.pl

ZAPRASZAM  DO  WSPÓŁPRACY!

Myślę, że Albania, pomimo iż jest dla nas krajem tajemniczym, staje się coraz to bardziej popularnym kierunkiem turystycznym dla Polaków. Albański Rząd przewiduje, że w 2018 roku Polacy będą największą grupą turystów, którzy odwiedzą Kraj Orłów.

Na blogu proponuję wpisy dedykowane marce, z lokowaniem produktów mających związek z tematyką turystyczną, wczasami, podróżami, fotografią, morzem, plażą, sportami wodnymi, odzieżą letnią i akcesoriami.  Zaproszę czytelników w niezwykłą podróż po Kraju Orłów, przedstawiając produkt poprzez fotografię w pięknych sceneriach.

Najnowsze statystyki (wrzesień 2018)

Statystyki STYCZEŃ 2018

 

 

Poniżej znajdziecie zestawienie miejsc w sieci, gdzie blog albaniapopolsku.pl zaistniał.

Wysokie Obcasy – Polki bez granic

Artykuł ponad 40 dni widniał na stronie głównej.

Wywiad w albańskiej telewizji w programie ‘Pasdite ne TopChannel’

 

Wirtualna Polska

 

Towarzystwo Polsko-Albańskie

 

Portal dookolapracy.pl

 

Portal Milworld.pl – A ty jaką masz pasję?

 

 

 

Portal Erasmeet.com

 

Portal Olneo.pl – Serwis społecznościowy dla ludzi z pasją do podróży i otwartych na nowe znajomości.

 

 

The Balkanista – www.thebalkanista.com

 

Blog Marnuję Czas – Rozwój osobisty, marketing, social media i motywacja

 

WPIS SPONSOROWANY

Sklep Magiczny Ogród – Herbata Górska

W ciągu 36 godzin wpis przeczytało ponad 2600 czytelników, a post na FB dotarł do 4600 osób. Wpis zdobył pochwały specjalistów z branży kreowania marki